Slogany i reklamy

Slogany reklamowe marek krzyczą do nas codziennie. Jedne reklamy są zabawne, inne irytujące. Jeszcze inne zapadają w pamięć na lata. Jednym z takich przykładów jest reklama „Młodzi bogowie”. Majstersztyk, jeśli chodzi i pomysł, i o przekaz.

Życiomat - porównywarka i ranking ubezpieczeń na życie
';
Życiomat - porównywarka i ranking ubezpieczeń na życie
';
Życiomat - porównywarka i ranking ubezpieczeń na życie
';

Czy można przekonać ludzi do oszczędzania poprzez reklamę telewizyjną?

Prudential udowadnia, że tak. W swoim spocie, z przymrużeniem oka przedstawia polski system emerytalny i mentalność ludzi dorosłych, ale jeszcze ciągle młodych, jednocześnie udowadniając, że Polacy wręcz potrzebują oszczędności. Reklama działa jak kubeł zimnej wody. Każdy chciałby żyć jak Młody Bóg, ale nikt nie chce być młodym bogiem z reklamy Prudential.

Bo kim jest młody bóg?

To całkiem fajny facet, jeszcze młody, dobrze ubrany, ma swoje mieszkanie, rodzinę i uroczego kota. I to dobrze, że tego kota ma, bo zdaje się on być niesamowicie rozsądny. Młody bóg zdaje sobie sprawę, że ubezpieczenie jest potrzebne, ale jakieś „ale” nie pozwala mu zatroszczyć się o swoje bezpieczeństwo finansowe od razu. Dla młodego boga najważniejsze jest „tu i teraz” bo później „jakoś to będzie”.

Jednak lata lekceważenia tematu zabezpieczenia finansowego to gwarancja głodowej emerytury. Czy młody bóg jest gotowy na tak drastyczne obniżenie jakości życia? Czy młody bóg wierzy, że ZUS się o niego zatroszczy?

Do młodego boga dociera powaga sytuacji i rzeczywiście zaczyna trzeźwo myśleć o przyszłości. Na spotach widać że konsultant Prudential przedstawia rozwiązania, które satysfakcjonują naszego bohatera. Co oznacza, że oferta od PRU dopasowana jest do oczekiwań osób chcących zabezpieczyć swoją przyszłość.

Młody bóg dał się przekonać do ubezpieczenia dzięki spotkaniu z konsultantem Prudential. Logo autorów reklamy nie jest nachalne. Prudential za cel kampanii postawiło nazwanie problemu, a przy okazji, w subtelny sposób, promując siebie.

Marka Prudential

Prudential jest marką używaną przez Prudential International Assurance plc Oddział w Polsce. Prudential to jedna z wiodących instytucji finansowych w Wielkiej Brytanii, a jej działalność w Polsce sięga okresu sprzed II wojny światowej. Przyglądając się notce historycznej Prudential, jej działalność jest naprawdę poruszająca. Towarzystwo, w przededniu wojny ubezpieczało także Polaków i do dziś dokłada wszelkich starań, by wywiązać się z ówczesnych zobowiązań. Do tej pory aktywnie poszukują spadkobierców osób, które w okresie wojny zawarły umowy ubezpieczenia na życie.

Historia Prudential

Historia Prudential oraz wartości, którymi się kieruje (roztropność, uczciwość, umiejętność przewidywania, ludzkie podejście to ich sztandarowe cechy) czyni Prudential instytucją świadczącą usługi o najwyższym poziomie i najwyższych standardach. A połączenie majestatycznej historii Towarzystwa i jednoczesne podążanie z duchem czasu poprzez tworzenie rozwiązań dopasowanych do potrzeb rynku czyni Prudential „Marką z ludzką twarzą”.

Ranking ubezpieczeń na życie

help_outline
Życiomat - porównywarka i ranking ubezpieczeń na życie

Znajdź najlepsze ubezpieczenie na życie

Wypełnij formularz w 1 minutę i sprawdź rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb

Ranking ubezpieczeń na życie

Jak mądrze wybrać ubezpieczenie na życie spośród ofert dostepnych na rynku? Jak dobrze dopasować ofertę do swoich potrzeb? Sprawdź - to zajmie tylko minutę.

favorite_border Porównaj ubezpieczenia

Ubezpieczenia na życie

Praktyczne informacje o ubezpieczeniach życiowych?